AJ |
Anglický jazyk |
Angličtinu chápeme jako nezbytný prostředek pro komunikaci v globalizovaném světě, ať už budoucí oblast působení... |
|
BI |
Biologie |
Během studia se studenti seznámí s hlavními biologickými obory, tj. se zoologií, botanikou, anatomií člověka, obecnou... |
|
ČJL |
Český jazyk a literatura |
CJL zaujímá stěžejní postavení ve výchovně-vzdělávacím procesu. Dobrá úroveň jazykové kultury patří k podstatným znakům... |
|
CH |
Chemie |
Veškerý život na Zemi je spojen s chemickými změnami. Neuvážené využívání nebo dokonce zneužívání chemie však může mít... |
|
D |
Dějepis |
„Historie je učitelkou života“. (Marcus Tullius Cicero)
„Ten kdo zapomene na svoji minulost, je odsouzen k tomu, aby si... |
|
FJ |
Francouzský jazyk |
Francouzsky dnes hovoří asi čtvrt miliardy lidí na zeměkouli. Je to klíčový jazyk světové diplomacie, zejména Evropské... |
|
F |
Fyzika |
Fyzika ukazuje, jakými cestami člověk dochází k poznání (experiment), jaké nástroje k popisu poznání využívá (... |
|
HV |
Hudební výchova |
Hudební výchova seznamuje žáka s jednotlivými hudebními epochami a vede jej k porozumění hudebního umění na úrovni... |
|
IVT |
Informatika a výpočetní technika |
Informatika a výpočetní technika (Inf) vede žáka k tomu, aby ovládal na potřebné úrovni moderní informační technologie... |
|
LJ |
Latina |
Význam předmětu latina spočívá především v budování mezioborových vazeb kulturních, náboženských, historických,... |
|
M |
Matematika |
Matematika učí žáky vnímat viditelné i neviditelné vztahy a struktury, popisovat a vyjadřovat je, pracovat s nimi a... |
|
NN |
Náboženská nauka |
Obor Náboženská nauka je vymezen jako povinná součást školních vzdělávacích programů církevních škol zřízených... |
|
NJ |
Německý jazyk |
Praktická znalost německého jazyka zůstává po staletí důležitou komunikativní kompetencí českého národa. Kromě tradiční... |
|
ŠJ |
Španělský jazyk |
Španělština je po angličtině druhý nejrozšířenější a nejčastěji studovaný světový jazyk.
|
|
TV |
Tělesná výchova |
Tělesná výchova patří na naší škole mezi hlavní prostředky regenerace, upevnění zdraví, zlepšení dobré nálady a kondice... |
|
VV |
Výtvarná výchova |
Estetická výtvarná výchova (EVV) vede žáka k tomu,aby poznal kulturní svět člověka, skrze dějiny výtvarného umění. Učí... |
|
ZF |
Základy filosofie |
Filosofii chápeme jako podstatnou součást duchovní výchovy studentů na Arcibiskupském gymnáziu.
|
|
ZSV a OV |
Základy společenských věd a občanská výchova |
Občanská výchova a základy společenských věd usilují o porozumění světu kolem sebe i sobě samému skrze mnohovrstevnatý... |
|
Z |
Zeměpis |
Zeměpis vede k poznání přírodních a společenskohospodářských jevů na Zemi v jejich vzájemných vazbách.
|
|